Samstag, 3. Oktober 2009

Official Fucktard of the month: George Parker's Adscam.

George Parker ist der Größte. Er ist geschätzte 60, sieht aus wie 80 und ist gezeichnet von 1.000 Jahren Bullshit, Beratung und Bourbon. George ist ein alter Werbesack, der sich seit geraumer Zeit durchs Werbeleben bloggt. Der Mann kommt vom Text. Und ist der letzte Radikale der Branche.

Heute hat er einen besonders lesenswerten post auf die Werbewelt losgelassen. Lesenswert auch dank seiner unnachahmlich zornigen Schreibe. Erfreut Euch an Wortschöpfungen wie BDA's (Big dumb agencies), Douchnozzles, shitasmic, fucktard oder uber-fucked. Der Mann nimmt kein Blatt vor den Mund. Mutig für jemanden, der sein Geld noch als creatice consultant verdient. Aber auch sehr lustig.


Limp dick account gets limper!

As McCann gets weaker and weaker, in terms of its awful track record in holding on to existing accounts… Now, the ultimate insult… Apparently, Pfizer has been reviewing creative ad duties on its blockbuster erectile-dysfunction (i.e. limp dick syndrome) drug Viagra, handled by Interpublic Group of wankers. Especially, McCann Erickson since 2004. Why am I continuing to think that McCann is monumentally, uber-fucked? When I should know that, as long as Mr. Douchenozzle Roth continues to pull down the big bucks for driving this phantasmagoria of a holding company into the shitty ditch of irrelevancy… Because the Interpublic Board of Directors is stuffed with shitasmic, fucktard, douchenozzles… NOTHING will ever change… Time for cocktails. Aaargh, why does no one evre listen to me???

Warp factor ten million, Mr Sulu... Engage the Dyilithiom BDA crystals!!!"



Mehr davon gibt es hier: http://www.adscam.typepad.com/

milchsaeuregruss

Keine Kommentare: